Best Western Plus Thousand Oaks Inn

ابحث عن أفضل فندق في ثاوزاند أوكس لمواعيدك، حسب السعر أو التفضيلات
قارن عروض Best Western Plus Thousand Oaks Inn عبر مئات المواقع، كل ذلك في مكان واحد
ابحث عن عرض مع إلغاء مجاني أو تقييمات ممتازة
قارن بين الغرف والأسعار
حقائق سريعة
تسجيل الوصول ابتداءً من | 15:00 |
---|---|
تسجيل المغادرة قبل | 12:00 |
الإفطار | يشمل وجبة الإفطار |
الحيوانات الأليفة | لا يسمح بالحيوانات الأليفة |
الأطفال | يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال |
وسائل الراحة
المزيد من المعلومات حول Best Western Plus Thousand Oaks Inn

Best Western Plus Thousand Oaks Inn
يقع هذا الفندق في ولاية كاليفورنيا، عند قاعدة جبال سانتا مونيكا، ويضم مسبحًا في الهواء الطلق وغرفًا مع شرفة، ويقع متنزه غاردنز أوف ذا وورلد على بُعد 3.2 كم.
التقييمات والمراجعات
موقع جيد جدًا
75 W Thousand Oaks Boulevard، ثاوزاند أوكس، 91360-4416، الولايات المتحدة|0.55 كم من Thousand Oaks Farmers Market
تسجيل الوصول وتسجيل المغادرة
تسجيل الوصول بدءًا من:
15:00
تسجيل المغادرة قبل:
12:00
معلومات مفيدة
يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال
لا يسمح بالحيوانات الأليفة
يشمل وجبة الإفطار
سعر الإفطار
يرجى التواصل مع الفندق للحصول على معلومات حول السعر
خيارات الإفطار
فطور غربي
قائمة الإفطار
بوفيه
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property currently isn't accepting guests from certain countries on dates where such guidelines exist. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). A damage deposit of USD 30 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-