يرجى إبلاغ PREMIER SUITES Bristol Cabot بشكل مسبق بوقت وصولك المتوقع. بإمكانك استخدام حقل الطلبات الخاصة أثناء عملية الحجز أو يمكنك التواصل مع مكان الإقامة مباشرةًً من خلال معلومات التواصل المذكورة في تأكيد الحجز. سيطلب من الضيوف عند تسجيل الوصول إظهار بطاقة هوية تحتوي على صورة شخصية وبطاقة ائتمان. يرجى ملاحظة أن جميع الطلبات الخاصة ستكون رهناً بالتوافر وقد تستلزم تكاليف إضافية. يرجى ملاحظة أن كامل مبلغ الحجز سيكون مستحقًا قبل الوصول. سيقوم Premier Apartments بإرسال تأكيد حجز يشمل على معلومات مفصلة عن كيفية الدفع. بعد أن يتم دفع كامل المبلغ، سيتم إرسال رسالة إلكترونية تحتوي على معلومات مكان الإقامة وعلى الموقع الذي يتم تحصيل المفاتيح منه. لا يستضيف مكان الإقامة حفلات توديع العزوبية للرجال فقط أو النساء فقط أو الحفلات المشابهة. يطلب عمل دفعة من خلال تحويل بنكي قبل الوصول. سيقوم مكان الإقامة بالتواصل معك بعد عملية الحجز لإبلاغك بأية تعليمات عن التحويل البنكي. لا يمكن للضيوف الذين تقل أعمارهم عن 18 عاماً تسجيل الوصول إلا برفقة أحد الوالدين أو وصي رسمي. سيُطلب تأمين ضد الأضرار بقيمة GBP 250. سيطلب منك المضيف الدفع قبل 14 يوماً من الوصول. سيتم تحصيل المبلغ عبر البطاقة الائتمانية. سيتم إعادة المبلغ إليك عند المغادرة. سيتم إعادة مبلغ التأمين بشكل كامل عبر البطاقة الائتمانية، وذلك يخضع للتحقق من مكان الإقامة. Upon confirmation of booking, PREMIER SUITES will forward their Standard Terms and Conditions and Important Property Information relating to your stay. Should you not receive this information within 24 hours of booking, please contact the apartments directly using the details supplied on your booking confirmation. Reservations for 3 or more rooms will be considered a group booking (please note; we do not accept stag or hen bookings). Bookings made on the day require full payment at the time of booking. Please note if the booking is for the same day arrival the security deposit can only be paid by card along with photo ID in the same name as the cardholder. A valid form of photo ID in the form of a driving license or passport will also be required at check-in. Under no circumstances is an apartment to be sublet by the occupier. Failure to adhere to this will result in the occupant being evicted. Our office is located off-site in Redcliffe, Bristol. Opening hour are Monday-Friday 09:00-18:00, Saturday 10:00-19:00, Sundays and Bank Holidays 11:00-17:00 A deposit of £250 is required prior to check in. This deposit is standard practice and is intended to cover any potential damage to the room or disruptions to other guests caused by excessive noise or antisocial behaviour (including smoking in your apartment) during your stay. The deposit will be fully refunded upon check-out, provided that the room is left in good condition, there is no evidence (including the smell) of smoking and no noise or antisocial behaviour complaints have been received either in writing, via telephone or verbally by other guests for the duration of your booking. The property charges will send a payment link to collect the deposit approximately 3 days prior to arrival. This will be collected by credit card.